W Przytułach 89 proc. dla PiS

aktualizacja: 2019-05-28 18:31:45     nr wiadomości: 39306     przeczytano: 5568     Ilość komentarzy komentarze: 41

Wybory do europarlamentu za nami. 

Prawo i Sprawiedliwość wygrało wybory do Parlamentu Europejskiego w 2020 gminach w Polsce (82 proc.), Koalicja Europejska - w 457 (18 proc.). Rekord poparcia dla komitetu wyborczego padł w Przytułach, gdzie przy 38 proc. frekwencji 89 proc. wyborców oddało głos na PiS

Mieszkańcy liczących 2,2 tys. mieszkańców Przytuł najczęściej głosowali na jednego z dwóch kandydatów PiS: Krzysztofa Jurgiela (271 głosów) i Karola Karskiego (241 głosów). Obaj zdobyli w swoim okręgu ponad 100-tysięczne poparcie (Karski prawie 185 tys.) i zasiądą w lipcu w europarlamencie. Na Koalicję Europejską głosowało w Przytułach 5 proc. wyborców, natomiast na Wiosnę – 0,9 proc.

W innej podlaskiej gminie Kobylin-Borzymy padł z kolei rekord najniższego poparcia dla Koalicji Europejskiej - 4,42 proc.

W podlaskiej gminie Kołaki Kościelne na Wiosnę oddano 0,3 proc. głosów, co było najniższym wynikiem komitetu.

Europosłami z Podlasia zostali Karol Karski, Krzysztof Jurgiel (PiS) i Tomasz Frankowski (KE).

  •  

Brawo Konfederacja!!!!
Napisał: Maciej dodano: 2019-05-26 23:02:27

Zastanawiam się jak to jest, że gość, który nosi tytuł profesora, a w swoich spotach wyborczych tańczy do muzyki disco polo i biega w zbroi rycerskiej, wchodzi do PE. To jest chyba jedno z tych pytań, na które, bądź odpowiedzi nie ma, bądź nikt nie chce znać tej odpowiedzi.
Napisał: Krzych dodano: 2019-05-27 08:38:04

BRAWO PiS !!!!!!!!!!!!! Dzięki Bogu konfederacja nie ma żadnego mandatu.
Napisał: Brawo PiS dodano: 2019-05-27 08:45:48

Brawo Podlasie! Tylko PiS!
Napisał: Brylek dodano: 2019-05-27 09:05:13

Brawo Polacy za sam udział
Napisał: Pani dodano: 2019-05-27 09:41:47

Gratulacje PAnie Tomku. Mój kandydat!
Napisał: elaa dodano: 2019-05-27 09:43:32

Nieaktualne dane, to wstępne wyniki. PiS z przewagą ponad 8% nad tworem KE, któremu pokazał po raz kolejny gdzie ich miejsce. Przydział mandatów obejmie tez Wiosnę ale Konfederacja niestety aut.
Napisał: Fillo dodano: 2019-05-27 16:24:20

Jak to jest, że w innych komitetach różnice były kilkuprocentowe, góra kilkunasto a w przypadku Konfederacji kilkadziesiąt procent.
Napisał: teo50 dodano: 2019-05-27 17:00:33

Brawo konfederacja bez mandatu haha
Napisał: Brawo PiS dodano: 2019-05-27 17:25:02

Brawo Pis!!!
Napisał: mieszkanka Grajewa dodano: 2019-05-27 22:41:45

Jakże się cieszę ze konfederacja nie przeszła eh. Nikt ze startujących tam osób nie ma jakichkolwiek kompetencji do startowania w wyborach. Aż serce sie raduje.
Napisał: Xyzxyz dodano: 2019-05-27 23:52:05

Chyba czas przenieść się na drugą stronę Wisły, do Polski A, tam ludzie są zamożniejsi i myślący co widać po wynikach wyborów. Widać, że po tej stronie Wisły bliżej nam do Rosji niż do zachodu. Zawsze pozostaniemy Polską B. Czemuś biedy? Bo głupi. Nawet Kuski mówi, że "głupi naród to kupi". Telewizja reżimowa zrobiła swoje - wyprała mózgi wielu osobom.
Napisał: Szymon dodano: 2019-05-28 06:59:18

Porażka, lwia cześć społeczeństwa dalej zasuwa w klapkach na oczach i jeszcze się z tego cieszy. Oczywiście piszę o wyborcach kepisu. Te 21.99 za pietruszkę z innego nagłówka nie ma z władzą nic wspólnego... (sarkazm)
Napisał: Nie uczymy się na błędach i łykamy propagandę dodano: 2019-05-28 12:32:59

Co to za partia i władza, która jest ''pewna'', że robi wszystko lepiej od innych i najlepiej jak nie ma krytycznych głosów opozycji. Kiedyś w XX wieku była taka partia.
Napisał: jolanta dodano: 2019-05-29 11:05:32

Dzięki Bogu PiS wygrał !!! Do Szymon szerokiej drogi, nie zapomnij wziąć flagi tęczowej, bo z tej strony jest prawdziwa Polska, wierząca w Boga i wartości rodzinne, a tam gdzie się wybierasz są zamożne"mądre" gołe d...py pełzające w paradach lgbt. Powodzenia
Napisał: ktoś dodano: 2019-05-29 12:49:19

Szymon! Napisz dokładnie o co ci chodzi?
Napisał: Meliorant dodano: 2019-05-29 16:12:06

KTOS ...z tej strony jest niestety Polska B i to, się nie zmienia. Najłatwiej sterować daleką prowincją, gdzie króluje mentalność chłopa pańszczyznianego .
Napisał: Gośka dodano: 2019-05-30 11:02:46

Cenzura na e-Grajewo publikuje komentarze tzw. wiekszosci pisowskiej, propagujac "inteligentne" wpisy takich osob jak ta midzy innymi o nicku- "ktoś" 1
Napisał: Baba dodano: 2019-05-30 13:42:42

Dlaczego Szanowna Redakcja blokuje antypisowskie komentarze ?!
Napisał: Choop dodano: 2019-05-30 13:44:09

Dlaczego te same komentrze ukzaly sie pod zuplenie innym tematem- wprawdzie dotyczy on wyborow, ale zostal zmieniony ?
Napisał: Choop dodano: 2019-05-30 13:58:17

ktoś - mozesz wyjasnic jak wyglada prawdziwa Polska i w jaki sposob interpretujesz wartosci religijne o ktorych piszesz ? Czy prawdziwa Polska , to taka , gdzie panuje skrajny nacjonalizm popierany przez kosciol katolicki, gdzie nienwidzi sie wszystkich i wszytkiego co nie jest zwiazane z ideologia katolicka wytworzona przez kato-pis i kosciol ? Gdzie propaguje sie nieuzasadniona nienawisc do obcokrajaowcow,np: zydow, murzynow i innych nacji (o uchodzcach juz nie wspomne, nienawisc do innych orientacji seksualnych jednaczenie nie zauwzacie problemu ,ktory istnieje od lat w zesputym i zemoralizowanym kosciele jakim jest pedofilia- czy o takie chrzescijanskie wartosci Ci chodzi, gdzie podwojana moralnosc waszej instytucji az poraza?! Czy istnieja jeszcze jakas nacja i forma zycia, ktora by wam nie przeszladzala? Na Wschodzie jestescie skloceni ze powodu na dawne wydarzenia historyczne- z Rosjanami- podobny scenariusz odnosi sie w stosunku do Niemiec. Byc moze jestescie juz na dobrym etapie by zalozyc wlasne "samowystarczalne idelane " panstwo katolickie oparte na utopijnych wartosciach skrajnie narodowo-chrzscijanskich , ktoremu by nikt nie wschodzil w droge i nie przeszkadzal w pielgnowaniu powyzszych wartosci.
Napisał: Baba dodano: 2019-05-30 16:08:08

Zgadzam się z Szymonem.
Napisał: Grajewiak dodano: 2019-05-31 02:01:22

Dzięki Gośka. Mniej więcej o to mi chodziło. Ktoś- Jak to mówią: chłop ze wsi wyjdzie, ale wieś z chłopa nigdy. Myślałem, że przemiany po 89 roku są po to aby zbliżyć się poziomem życia do Europy zachodniej. Ale widać, że niektórzy wolą do Rosji czy Białorusi.
Napisał: Szymon dodano: 2019-05-31 09:03:22

Szymon nie jesteś sam..Myślę podobnie. co ciemnogród to ciemnogród. Pozdrawiam
Napisał: Maja dodano: 2019-05-31 09:05:16

Szymon- mylisz sie ja pochodze ze wsi i nie popieram prawicowo skrajnych nacjonalistow jak rowniez potrafie myslec samodzielnie !
Napisał: Baba dodano: 2019-05-31 11:56:31

Szymonku gdyby nie wieś ,to miasto umarłoby z głodu.
Napisał: grajewianin dodano: 2019-05-31 11:59:18

Pisowcy wpowiadajacy sie tutaj duzo wrzescza wykrzykujac puste slogany, lecz w momencie , gdy dochodzi do powaznej dyskusji, brakuje im argumentow, poniewaz nie maja wlasnego zdania i nie potrafia analitycznie wypowiadac sie. Kosciol i PiS potrzebuja takich bezkrytycznych "wyznawcow" !
Napisał: Baba dodano: 2019-05-31 12:09:03

Szymon i Grajewiak. Droga wolna i bez zadnego biadolenia. Mozemy zorganizowac zrzute na odjazd. Pragne wam uzmyslowic oczywista oczywistosc, ze tu waszego braku nikt nie zauwazy i nie bedzie plakal. Podobnie i tam nikt nie zauwazy waszego przybycia i nie zorganizuje choru na powitanie. Wybor nalezy do was. "Baba z fury, koniowi lzej"
Napisał: Darek dodano: 2019-05-31 21:10:29

Przytuły, cóż to za dziura, że Europa i cywilizacja tam nie dotarła? Smutna polska rzeczywistość. Wynik głosowania wyraźnie wskazuje na niski ...., ......zresztą co tu gadać Hitler przed wojną też miał 85% poparcia i jak to skończyło się - upodlił Niemców.
Napisał: Kaśka dodano: 2019-06-01 07:44:13

Zdumiewajacy jest fakt, ze przezes pisu widniejacy na palakcie wyborczym , jest prorodzinnym politykiem ,ktory nie ma ani rodziny ani dzieci( z tego powodu nie moze byc wzorem dla rodzin), jest niewiadomej orientacji seksualnej (hetero- a moze homo- nic niekomu nie wiadomo?) -o pogladach homofobicznych z podowojna moralnoscia - taka jaka reprezentuje kosciol katolicki- lecz nikomu z wyborcow pisu, to nie przeszkadza - czy nie jest to fenomen wypranych mozgow w spolecznstwie ?! Kometarz zapewne nie zostanie opublikowany ze wzglendu na to ,ze obnaza "nietykalna" prawde o malym czlowieku z plakatu ! Swietego guru nie mozna krytykowac w tym kraju nawet wtedy ,kiedy pisze sie prawde , o ktorej kazdy myslacy czlowiek wie !
Napisał: Baba dodano: 2019-06-01 12:53:04

Darek- oprocz wysylania kogos do nikad- nic nie wniosles do dyskusji.
Napisał: Baba dodano: 2019-06-01 22:54:07

Baba.Pisząc o wsi i chłopie miałem na myśli nentalność i sposób myślenia pewnej grupy ludzi. Ne chodzi mi o pochodzenie społeczne i miejsce zamieszkania. Sznuję i cenię ciężką pracę rolników na wsi. Mam na myśli takich ludzi jak Darek, którego wpisy i pojmowanie świata przypomina jak napisała Gośka "chłopa pańszczyźnianego". Nie potrafiącego samodzielnie myśleć, świat jest taki jak przedstawia go jedyna słuszna TV, bo świata poza prowincją na której żyje, nigdy nie widział. Darek ja jednak zostanę, bo to jest również moja ojczyzna i ojczyzna milionów, którzy myślą inaczej niż Ty. Zostanę bo nie chcę dopuścić aby idea i walka poprzednich pokoleń o wolną i demokratyczną Polskę w strukturach EU poszła na marne. Aby niedopuścić do tego, żeby ludzie o innych poglądach nie byli zmuszani, jak się Tobie marzy, do wyjazdu z własnego kraju.
Napisał: Szymon dodano: 2019-06-02 08:02:49

Baba - Ty to masz jaja. Piszesz to , co i ja myślę. Dobrze, że na tym naszym zatęchłym Podlasiu są jeszcze myślący ludzie. Reszta obudzi się z ręką w nocniku, a może nawet i tego nie zauważy. Do smrodu podobno też można przywyknąć. Pozdrawiam wszystkie takie Baby.
Napisał: Jolka dodano: 2019-06-02 09:15:00

Do Szymon- rozumiem Twoj metaforyzm, jak rowniez podzielam Twoje poglady w powyzszym teamcie. Ludzie nie musza sie we wszytkim zgadzac , gdyby tak bylo ,zycie byloby nudne, zbyt ubogie - bez pikanterii, Uwazam jednak, ze skrajny nacjonalizm - to sa konatrasty grozne i niebezpieczne- co do tego jestesmy zgodni . Pozdrawiam !
Napisał: Baba dodano: 2019-06-03 00:54:08

Do pani "Jolka" (chcialoby sie napisac - Pani Jolu)- lecz napisalem ze wzgledu na idetyfikacje Pani nicka "Jolka"-dziekuje za komplement, mnie rowniez jest bardzo milo, ze sa tacy madrzy i rozsadni ludzie, ktorzy maja zdorwe zasady i wlasne poglady ! Pozdrawiam !
Napisał: Baba dodano: 2019-06-03 01:00:34

ciemnogród,ciemnogród,ciemnogród!
Napisał: ABC dodano: 2019-06-03 12:02:36

"przeczytano: 5014"-" komentarze- (33)"- koniec cytatu- czy to oznacza ,ze kilka tysiecy ludzi w Grajewie nie ma wlasnego zdania ?!
Napisał: Baba dodano: 2019-06-03 12:12:37

BABA. LOJ TAM, LOJ TAM. Pomimo tylu "walniec" w klawiature nic intelektualnego nie wnioslas do dyskusji. Jalowe te toje wypowiedzi.
Napisał: Darek dodano: 2019-06-03 23:53:08

Nie popieram nacjonlizmu bo jest bo jest szkodliwy społecznie i politycznie.Jestem w takim wieku że pamiętam czym był nacjonalizm niemiecki
Napisał: Fredek dodano: 2019-06-04 12:40:11

Darek - Ciebie jako "eksperta" w ocenie moich komentarzy nie mozna brac powaznie, czy ty aby wiesz napewno, ze oprocz frazesow nie masz nic do przekazania; moze zacznij czytac - to co napisales zanim oddasz to do publikacji. Twoje komenarze kojarza mi sie z powiedzeniem : "z pustego nie nalejesz". Nie ma o czym z Toba dyskutowac- a tutaj jest portal do dyskusji nie wiedziales o tym ?! Nie w moim stylu jest komunikowanie na poziomie wymiany frazesow i to jest chyba glowny powod ,ze nikt z osob o wysokiej kulurze osobistej nie podejmuje z Toba(procz krotkiegoi sporu) zadnej "rozmowy"!
Napisał: Baba dodano: 2019-06-04 13:05:11

Darek -"przestań waść wstydu oszczędź" - wpisy "Baby" są dla Ciebie widocznie niepojętne, poniewaz Ty operujesz innym "jezykiem"- jezykiem pisowskim, ktory jest tylko dla Tobie podobnych zrozumialym.Myślę, że swoimi wypowiedziami- miałbyś szanse zabłysnąć w "Głosie Niedzielnym" - tam wlasnie taki poziom reprezentuja czytelnicy .
Napisał: Ateista dodano: 2019-06-04 13:32:39

Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.