piątek, 29 marca 2024

Kultura i rozrywka

  • 1 komentarzy
  • 7957 wyświetleń

Wieści z SP nr 4

 SZKOLNY KONKURS O PRAWACH CZŁOWIEKA

    10 grudnia po raz 66. obchodziliśmy rocznicę uchwalenia Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka. Została ona uchwalona, by zapobiec łamaniu praw człowieka na całym świecie.

   Tradycyjnie od wielu lat w rocznicę uchwalenia Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka w Szkole Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza zorganizowano szkolny konkurs o tej tematyce.  Uczniowie klas szóstych odpowiadali na pytania dotyczące walki o prawa człowieka i o współczesnych sprawach dotyczących tej tematyki ze szczególnym uwzględnieniem praw dziecka i praw ucznia w szkole. 
 

  Oto wyniki:

I miejsce drużyna klasy VI c

Magdalena Zalewska, Justyna Prostko, Karol Cieślak


II miejsce drużyna klasy  VI d

Natalia Śleszyńska, Anna Januszko, Kacper Kuczyński
 

III miejsce drużyna klasy VI b

Paweł Aleksandrowicz, Agata Mierzejewska, Aleksandra Wiśniewska
 

IV miejsce  drużyna klasy VI a

Wiktoria Ziobroniewicz, Jakub Domitrz, Natalia Kozicka
 

     Rywalizacja  drużyn klas szóstych była jednym z elementów obchodów rocznicy uchwalenia Deklaracji w grajewskiej "Czwórce". W holu szkoły na tablicach przedstawiono podstawy praw człowieka, dziecka i ucznia.  Konkurs został opracowany, przygotowany i przeprowadzony przez  nauczycieli -  Wiesława Jerulanka, Annę Bukowską i Lillę Pietrzykowską. Wszyscy uczestnicy  otrzymali książki o Grajewie ufundowane przez pana Tomasza Dudzińskiego - dyrektora Grajewskiej Izby Historycznej, absolwenta SP 4.

  WJ
  fot. SP 4 Grajewo

 

Komentarze (1)

Myślę , że konkurs był jednostronny, bo obok praw człowieka powinno zwracać się również uwagę na obowiązki człowieka, bo wychowujemy samolubów, którzy wszystko odnoszą do : ja, mnie, mną, .... .

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.