8 kwietnia w hali sportowej MOSiR w Grajewie odbył się I Ogólnopolski Turniej Tańca Towarzyskiego o „Puchar Burmistrza Miasta Grajewo”, zorganizowany przez Grajewskie Centrum Kultury oraz Kadryl Białystok. Wzięło w nim udział ponad 250 uczestników, którzy przyjechali m.in. z Warszawy, Choroszczy, Białej Piskiej, Białegostoku, Moniek, Sokółki, Pisza, Kobyłki, Płońska, Sulejówka, Olsztyna, Ciechanowa i, oczywiście, Grajewa.
Turniej uroczyście otworzyli Przewodnicząca Rady Miasta Grajewo p. Halina Mauryjas-Rząsa i Dyrektor Grajewskiego Centrum Kultury p. Tomasz Dudziński.
Solistki oraz pary startowały w różnych przedziałach wiekowych, począwszy od najmłodszych uczestników – do lat 7, po pary dorosłe - powyżej 15 lat. Swoje umiejętności prezentowały w klasach tanecznych dla początkujących H i F oraz sportowych E, D,C i B. Tancerze pokazali się w stylach latynoamerykańskich i standardowych. Turniej był dla nich sprawdzianem umiejętności, zaś dla publiczności niesamowitym widowiskiem tanecznym. Bardzo ciekawym wydarzeniem był pokaz par dorosłych w kategorii „Senior” tańczących rekreacyjnie w klubie „Twist” w Piszu i „Balavio” w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury w Białej Piskiej. Seniorzy udowodnili, że tańczyć można w każdym wieku, czerpiąc z tego ogromną radość.
Organizatorami imprezy w hali sportowej Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu, byli: Grajewskie Centrum Kultury i Kadryl – Szkoła Tańca Justyna & Gracjan w Białymstoku. Kierownictwo Turnieju : Justyna Cichosz i Monika Soroko, prowadząca - Dorota Bondar. Turniej został objęty honorowym Patronatem Burmistrza Miasta Grajewo.
Zmagania par oceniała Komisja Sędziowska w składzie :
Krzysztof Byszewski – Sędzia Główny
Ewa Onoszko
Tomasz Reindl
Krzysztof Kulig
Antoni Żaliński
Marcin Politowski
Piotr Purchała
Skład Komisji skrutacyjnej:
Marek Onoszko
Izabela Słomka-Łabanowska.
Bardzo gorąco dziękujemy wszystkim sponsorom, którzy zaangażowali się w organizację Turnieju
środa, 24 kwietnia 2024
piątek, 19 kwietnia 2024
To była świetnie zorganizowana impreza. Do tego oglądało się to z wielką przyjemnością. Brawa dla organizatorów.