"Ruszaj z Milko"

aktualizacja: 2020-06-12 09:42:50     nr wiadomości: 42619     przeczytano: 3478     Ilość komentarzy komentarze: 0

Milko promuje ruch i zdrowy styl życia. Z początkiem czerwca, pod hasłem "Ruszaj z Milko", wystartowała nowa letnia kampania reklamowa kefiru, maślanki i jogurtów Milko, marki należącej do portfolio Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Już od wielu lat Milko zachęca Polaków do zdrowego stylu życia, edukuje i towarzyszy podczas różnych form aktywności. W tegorocznej komunikacji marka wskazuje na różne, często nieoczywiste korzyści, jakie niesie ze sobą ruch, takie jak odporność organizmu, czy redukcja stresu i równowaga emocjonalna. Zwraca również uwagę na ważną rolę zbilansowanej diety dla zdrowia, sprawnego działania systemu immunologicznego oraz ogólnego samopoczucia.

- W ciągu ostatnich miesięcy mogliśmy przekonać się jak wiele się zmienia, kiedy możliwości aktywnego spędzania czasu zostają z dnia na dzień radykalnie ograniczone. Nasza nowa kampania Milko ma na celu zwrócenie uwagi, jak ważna jest aktywność fizyczna i że jest wiele dobrych powodów, aby być aktywnym w każdym wieku. Skład i wartości odżywcze sprawiają, że fermentowane produkty mleczne stanowią ważny element zrównoważonej diety, a poręczne opakowania Milko o poj. 330 ml z wygodną zakrętką idealnie wpisują się w aktywny styl życia naszych konsumentów - mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu Mlekpolu.

W ramach działań edukacyjnych na stronie internetowej ruszajzmilko.pl publikowane są artykuły dotyczące ruchu, zbilansowanej diety, motywowania do aktywności, a także sposobów radzenia sobie ze stresem, jak choćby praktyka uważności (tzw. mindfulness). Do współpracy marka zaprosiła ekspertów, dietetyków oraz trenerów rozwoju osobistego, którzy dzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą na łamach bloga Milko. Do propagowania korzyści z aktywności razem z Milko zaproszono także instagramowych influencerów. 

Kampania Milko będzie silnie wspierana w mediach. W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych wyemitowane zostaną 8-sekundowe billboardy sponsorskie, a w internecie spoty reklamowe 30”, 15” i 6” pokazujące różnorodne formy aktywności oraz skojarzone z nimi benefity. 

 
Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.