wtorek, 16 kwietnia 2024

Wiadomości

Ogłoszenie o naborze

Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy kontroler rozliczeń

do spraw: rachunkowości podatkowej w Referacie Spraw Wierzycielskich i Rachunkowości w Urzędzie Skarbowym w Grajewie

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

GRAJEWO 
URZĄD SKARBOWY W GRAJEWIE 
UL. ELEWATORSKA 8 
19-200 GRAJEWO

ADRES URZĘDU:

IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BIAŁYMSTOKU 
UL. SŁONIMSKA 1 
15-026 BIAŁYSTOK

WARUNKI PRACY

• praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie z przewagą wysiłku umysłowego 
• użytkowanie elektrycznych urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka), 
• większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, praca wymaga sprawności obu rąk, 
• zadania wykonywane w siedzibie Urzędu. 
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: 
• stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku, 
• stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań dla stanowisk administracyjno-biurowych z obsługą komputera, 
• oświetlenie sztuczne i naturalne, 
• szerokość głównych drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, 
• siedziba urzędu jest budynkiem jednopiętrowym niewyposażonym w windy osobowe, 
• budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach, 
• węzeł sanitarny nie jest przystosowany dla osób niesprawnych ruchowo, 
• przed budynkiem urzędu brak wyznaczonego miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej ruchowo, 
• stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych. 

ZAKRES ZADAŃ
     Księgowanie przypisów, odpisów, wpłat/zwrotów i przerachowań w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz podatku VAT i VZM.

  • Prowadzenie ewidencji analitycznej rachunku sum depozytowych.
  • Rozliczanie i przekazywanie wpływów uprawnionym podmiotom.
  • Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie właściwości rzeczowej komórki.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów Ordynacji podatkowej
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomość ustawy o podatku od towarów i usług
  • umiejętność logicznego myślenia
  • komunikatywność, odporność na stres

  • W jednostkach organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej może być zatrudniona albo pełnić służbę osoba, która nie pełniła służby zawodowej ani nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 2186 z późn. zm.), ani nie była ich współpracownikiem.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji skarbowej lub podatkowej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r. poz. 423) - dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.06.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-026 Białystok 
    dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Nabór na zastępstwo na stanowisko starszego kontrolera rozliczeń w Urzędzie Skarbowym w Grajewie - nr ogłoszenia 28039". 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku z siedzibą: 15-026 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: IOD.Bialystok@mf.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  •  
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacją seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. 

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. 

Etapy, metody oraz techniki naboru: 
- weryfikacja formalna ofert, 
- test wiedzy merytorycznej, 
- rozmowa kwalifikacyjna, 
- analiza ofert w zakresie spełniania wymagań dodatkowych, potwierdzonych stosownymi dokumentami. 

Umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności. 

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - 3 016,88 zł miesięcznie. 

Z dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. 
Dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. 

Wszystkie składane oświadczenia, życiorys/CV i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. 
OFERTY NIESPEŁNIAJĄCE WYMAGAŃ FORMALNYCH ZOSTANĄ ODRZUCONE. 

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, nr telefonu. 

Kandydaci, których oferty zostały odrzucone zostaną poinformowani o tym fakcie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. 

Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia drugiego etapu postępowania selekcyjnego - testu wiedzy merytorycznej. 

Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku dostępne są na stronie BIP pod adresem: 
http://www.podlaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-bialymstoku/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen 

Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru, podlegają komisyjnemu zniszczeniu. 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 869 60 25. 

 

wtorek, 16 kwietnia 2024

Kolejny sukces "Jedynki"

wtorek, 16 kwietnia 2024

Ełk może liczyć na pieniądze z UE

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.