Starosta Grajewski
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze:
Referent w Starostwie Powiatowym w Grajewie
Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Grajewie, ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo.
Określenie stanowiska:
Referent -1 etat – pełny wymiar czasu pracy.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.),
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
wykształcenie średnie w zakresie geodezji i kartografii lub wyższe w zakresie geodezji i kartografii lub w zakresie prawa,
posiadanie nieposzlakowanej opinii,
staż pracy: 2 lata,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
znajomość przepisów: ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
zdolność do interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa,
mile widziane doświadczenie pracy w administracji samorządowej,
mile widziane posiadanie uprawnień zawodowych, o których mowa w art. 43 pkt 2 Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
umiejętność obsługi komputera, mile widziane doświadczenie w obsłudze programów EWMAPA, EWOPIS i OŚRODEK oraz urządzeń biurowych,
umiejętność pracy w zespole.
Główne zadania na stanowisku pracy:
oddawanie nieruchomości w trwały zarząd i użytkowanie wieczyste,
naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu i użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa i powiatu,
prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem i administrowaniem gruntami Skarbu Państwa i powiatu,
prowadzenie spraw związanych ze zwrotem wywłaszczonych nieruchomości zbędnych na cel wywłaszczenia, zwrotem pobranego odszkodowania oraz zwrotem nieruchomości zamiennej,
wnioskowanie o wpis w księdze wieczystej prawa własności działki,
wydawanie orzeczeń będących podstawą wpisu prawa własności oraz wpisu dotyczącego oznaczenia nieruchomości w zakładanych księgach wieczystych i ciążących na nieruchomości obciążeń,
prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania zasobem nieruchomości Skarbu Państwa i powiatu,
wywłaszczanie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego,
ustalanie odszkodowań za grunty wywłaszczone na rzecz Skarbu Państwa i jednostki samorządu terytorialnego.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Grajewie ul. Strażacka 6B. Praca przy komputerze i obsłudze urządzeń biurowych. Współpraca z pracownikami Starostwa Powiatowego w Grajewie.
Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Stanowisko pracy w pomieszczeniu nie dostosowanym do wózków inwalidzkich.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Grajewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Zainteresowane osoby składają następujące dokumenty:
list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia, poświadczone przez kandydata na każdej stronie "za zgodność z oryginałem"- miejscowość, data i czytelny podpis,
kserokopie świadectw pracy dokumentujących okres zatrudnienia lub w przypadku pozostawania pracownika w stosunku pracy w czasie naboru – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu pracownika zawierające informacje o długości okresu zatrudnienia, poświadczone przez kandydata na każdej stronie „za zgodność z oryginałem” – miejscowość, data i czytelny podpis,
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe i dodatkowe umiejętności poświadczone przez kandydata na każdej stronie „za zgodność z oryginałem” – miejscowość, data i czytelny podpis,
podpisane czytelnie przez kandydata i złożone w formie odrębnych dokumentów pisemne oświadczenia:
o posiadaniu obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.),
o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
o braku skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie kandydata wyrażającego zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Starostę Grajewskiego na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku:
Referent w Starostwie Powiatowym w Grajewie.
Dokumenty w zaklejonych kopertach z napisem "Nabór na stanowisko Referent w Starostwie Powiatowym w Grajewie" z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu i nr telefonu kandydata należy składać w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Grajewie,
ul. Strażacka 6B pokój nr 18, I piętro w terminie do dnia 24 czerwca 2019 r. do godz. 15:30.
Oferty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Grajewie po wyżej określonym terminie lub złożone zostaną w innej formie lub też nie będą spełniać wymogów formalnych, nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Nadesłane oferty nie podlegają zwrotowi.
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie bądź odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Grajewie, a także na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Grajewie, ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo.
Grajewo, 12 czerwca 2019 r.
___________________
Klauzula informacyjna
dla kandydatów do pracy w Starostwie Powiatowym w Grajewie
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Grajewski z siedzibą w Grajewie przy ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo, tel: 86 2738463, adres e-mail: starostwograjewo@poczta.onet.pl
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Grajewie możliwy jest pod numerem tel. nr. 86 2738461 lub adresem e-mail: iod@starostwograjewo.pl lub osobiście w siedzibie administratora.
Dane osobowe Pana/Pani będą zbierane i przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
Administrator nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych osobowych do Państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
Odbiorcami Pana/Pani danych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, a na podstawie Pana/Pani zgody – inne podmioty lub osoby.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji, niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Starosta Grajewski ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Nie podanie danych obowiązkowych skutkuje brakiem rozpatrzenia kandydatury. Może Pan/Pani w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych, co będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrywania złożonej kandydatury na późniejszym etapie rekrutacji.
poniedziałek, 16 października 2023
wtorek, 3 października 2023
Komentarze (0)