Tez tak myśle, z wielka łaska podchodzą, trzeba szukać po całym sklepie i w dodatku długo czekać aż ktoś zjawi się by sprzedać produkt czekając do kasy.
Zgadzam się, nie warto nawet pytać żeby coś pomogli, po pierwsze nie mają wiedzy na temat asortymentu, a po drugie łaskę robią że coś pokażą bądź sprawdza. Masakra dla mnie najgorszy sklep w Grajewie. Wybieram już Ełk na takie zakupy, polecam tez tak zrobić.
Lild stać i gadać głupoty miedzy sobą pracownice umieją kasy normalne puste i stoi jedna i zapraszamy do kasy samoobsługowej ja pomogę podchodzisz do kasy a ta odchodzi i tekst zaraz podejdę i tyle ją widziano
Często jestem w media expert i nie zgadzam się z opinią .Bardziej obstawiam Hebe, Panie nie umieją doradzić i często są zajęte czymś innym trzeba czekać do kasy mimo że nie ma ludzi.
To prawda w media expert pracuje nie miła obsługa (nie wszyscy), raz chciałam wziąć coś na raty na nie dużą kwotę (poniżej 1000zł) i zostałam wyśmiana przez jednego z pracowników... I tak zapłaciłam gotówką no ale cóż....
duże markety mają tak okrojoną obsługę teraz, że po prostu jej nie ma;
także nie masz do kogo mieć pretensji bo ich nie ma, nie ma kogo zapytać, do kogo zagadać, jak kupić - nie widzisz nikogo, zabierasz się i idziesz do innych...
1)Intermarche-przeważnie dział mięsny, obsluga z łaski oraz wielkiej niechęci do klienta. Ja rozumiem klienci są różni, chamscy, wredni, ale prace zawsze można zmienić. Mięso zapakują w torbę podadzą ze złością prawie rzucając na te lodówki, notorycznie stare śmierdzące najczęściej drób- nie da się jeść smród jeden wielki, a odmieniać nie latam bo mam spory kawałek, a i tak podejrzewam nie chciałyby tego wymienić zwalając winę na klienta. Ogólnie sklep brudny jest.
2)Hebe- obsluga słaba, nie doradzą nigdy, trzeba radzić sobie samemu
3)Lidl- odkąd przenieśli się wiele się zmieniło, a już te kasy samoobsługowe to porażka . Wołają do tych kas, chcesz płacić gotówką to i tak musisz dodatkowo podejść do zwykłej kasy zaczekać aż kasjerka skończy liczyć innego klienta i dopiero może przyjść gotówkę - bezsens kompletny
Dajcie spokój z tak głupim tematem . Praca w handlu jest ciężka klienci upierdliwi . Często jest dużo obowiązków a mało pracowników . A to że ktoś chwilę porozmawia też ma do tego prawo . Bądźcie bardziej wyrozumiali. Nie pracowałam w handlu i nie chciałabym . Ciężki kawałek chleba.ludizom się wiecznie spieszy a wyjdą przed sklep i dyskusje i mają czas
Polacy sa z narodem narzekajacym i krytykujacym innych a nie widzacym swoich wad.Ciekawa jestem czy wy krytykujacy jestescie mili i uprzejmi w swojej pracy .
A może lepiej założyć ranking "najlepsza obsługa w sklepach"? Warto docenić i zauważyć pracowników, którzy się starają. A nie tylko wieczne narzekanie i obsmarowywanie.
LIDL na pierwszym miejscu w starej lokalizacji bylo o wiele lepiej w nowej pracownicy zmienili się bardzo a odgadywanie przez słuchawki pierwsza klasa byłam dwa razy i więcej się tam nie pojawiłam
Lidl na bank chodzą w tych słuchawkach obgadują ludzi myślą że nikt nie słyszy miny jak by chciała cię zabić jedna z drugą bo o coś zapytasz i jej temat przerywasz bo obgadują w tym czasie kogos
ProTip - uśmiechnij się do sprzedawcy, kasjera. Bądź miły i uprzejmy - gwarantuję, że w 9/10 przypadków zostaniesz bardzo miło obsłużony. Ciebie to nic nie kosztuje, jego/jej też. Warto być miłym dla innych, ba fajnie być miłym dla innych - polecam :)
Na pierwszym miejscu :
Lidl odkąd każą chodzić do samoobsługowych ,zrezygnowałem z zakupów w tym sklepie.
Drugie miejsce :
Mięsny intermarche, kobiety na tym dziale są nie miłe i robią wszystko z wielką łaską
Trzecie miejsce :
Bricomarche , pracownicy bez wiedzy o asortymencie,jedyne co wiedzą to godzina onktórej kończą pracę...
Panie z lidla łaskę robią, że obsłużą kasę. Idę do sklepu po to,żeby ktoś mnie obsłużył. Kasa samoobsługowa jest dla klienta , który ma niewiele zakupów i chce się tak obsłużyć,żeby było szybciej. Jeśli sama mam się obsługiwać z dużą ilością zakupów to powinnam mieć zniżkę,albo trzeba zwolnić sprzedawczynie, bo nie są potrzebne. U nas wszystko jest na opak niż w innych krajach. Tam nikt nikogo nie zmusza do kas samoobsługowych.
Podziwiam panie w Intermarche na stanowisku z wędlinami . Dla pań wielki szacunek za cierpliwość do klientów. Nie chciałabym być na ich miejscu i obsługiwać tych marudnych ludzi proszących po 5 plastrów wędlin ludziom naprawdę odwala ./
Moderator jest zapewne sympatykiem Gamy, poniewaz nie opublikowal mojego komentarza na temat obslugi w sklepach sieci Gama! W Gamie zdarzaja sie kabarety rodem z filmow rezysera Bei !
Ja chodzę do sklepu i kupuje po pięć plasterków wędliny bo tylko tyle potrzebuje i nie interesuje mnie to ze to komuś się nie podoba . Zawsze zostanę obsłużona . Pozdrawiam wszystkich ludzi pracujących w handlu , bardzo ciężka praca i nie chciałabym się z nimi zamienić . A to ze nie zawsze się uśmiechają to ich sprawa każdy może mieć ciężki dzień .
Cudze chwalicie, swego nie znacie Najmilsza obsługa w pss Wiktor, przyjazdna atmosfera, mile Panie, można zapytać, zażartować, żadnej animowosci na plaketkach imiona, należy sprawdzc
dział mięsny w intermarche, czasami się nie da słuchać tych ich rozmów, dziesiątki ludzi w kolejce a te sobie z dzióbków spijają i nie spieszą się, bo i po co....
Ci co tak narzekają to niech pojdą na tydzien za lade i poobslugują klientow i dopiero zobaczą jak to pieknie i dobrze pracowac jak ktos chce 10 udek lub 10 kg miesa i taszczą takie panie i podnoszą do gory a taki naburmuszony pan nie raczy ręki podniesc żeby to odebrać .Ciekawe jak dlugo by popracowal z takimi klientami.Dosc szybko by poszedl i mialby dosc takiej pracy i takich klientow.Panie pracują i mają wielką cierpliwosc do tych wszystkich ludzi naburmuszonych i nieprzyjemnych ,może trochę wyrozumialosci i życzliwosci a będzie sie nam lżej żyć,no i usmiechu trochę od klientow wtedy i ekspedientki będą sympatyczne
Panie w sklepie Carrefour Express w Szczuczynie, bardziej chamskiej obsługi nie widziałem, rzucanie "przekleństwami" do klientów na porządku dziennym, może w końcu właściciel by coś z tym zrobił????
Zgadzam się w 100%. Byłam w media expert kupić jedną rzecz. Nikogo nie było a pracownik tylko się popatrzył na mnie jak stoję w kolejce i odszedł. Żałosne?
Kasjerki za 1zł i od innych , ktorzy krytykuja obsuge w Lidl-u, mialem przyjemnosc rozmawiac z jedna bardzo mila pania z obslugi, ktora wyrazila sie negatywnie na temat systemu kas , ktory zostal wprowadzony, a na ktory, obsluga marketu nie ma najmniejszego wplywu !! Jesli macie jakies rzeczowe pytania, zapytacie sie obslugi- ja to uczynilem !
Często robię zakupy w archelanie. Panie przemiłe i uśmiechnięte. Zawsze doradzą i są życzliwe. Wesołych świąt Bożego Narodzenia wszystkim paniom z archelanu w Rajgrodzie.
Drodzy Państwo odrobinę zrozumienia .Te Panie z kasy mają jeszcze ogrom obowiązków.One nie są tylko kasjerki .Muszą wystawiać towar byście mogli zrobić zakupy .Uzupełniają ceny za które wy się wiecznie denerwujecie .Myją kible których wy nie umiecie zostawić w czystości ....no i najlepiej gdyby wszysie kasy czekały na szanownego klienta .Pozdrawiam wszystkie kasjerki o panie za ladą
kris a ty co pracownik media expert a co do tych co odsylaja do innego sklepu to jezdze do innego tylko dlaczego mama zaiwaniac do ełku jak taki sklep na miejscu mam
Jeżeli w dużych sklepach nie jest miła obsługa to idźcie do małych osiedlowych sklepików , tam napewno będziecie miłe obsłużone . Duże markety nie będą miały klientów to się wyprowadza z miasta a niemile Panie będą odpoczywać w domku
No sami super extra klienci tu się odezwali. Ubaw po pachy.
Bez "dzień dobry" czy "do widzenia".
Bez szacunku do towaru, który ktoś kupił, rozłożył na półkach.
Bez szacunku do personelu- ja klient, mnie się wszystko należy!!! Baby na kasach mają przerwy? Zakazać!!!
Jeść i sikać w domu!!!
Cwaniacy w sprawach reklamacji
i gwarancji-to wasze ulubione zajęcie. "Kupiłam to, proszę pani, dziadostwo pół roku temu, żądam zwrotu pieniędzy!!! Ojej, jednak pięć lat temu??? Macie to w komputerze? Ojej, ale to i tak dziadostwo!"
Wchodzicie na pięć minut przed zamknięciem i łazicie jak święte krowy. Jak zmienicie w sobie te cechy, będziecie mieli prawo tworzyć forum p.t. zła obsługa klienta gdzie i kto.
Właśnie, a może najmilsza obsluga.
Kazdy tylko krytykuje, bywam w różnych sklepach i nie narzekam na obsługę. Jestem miła dla obsługi to odwzajemniają się. Rozumiem ich lekko nie mają, a jak przyjdzie roszczeniowy klient od razu od wejscia to sie nie dziwię, że są nieprzyjemni. To są ludzie tacy sami jak my.
Bądźmy dla siebie milsi to będzie lepiej wszystkim żyć.
Brawo Emerytka i Mieszkanka. Mi podoba się w każdym sklepie. Nie jestem młodym człowiekiem, mimo to b. popieram kasy samoobsługowe. Dzięki nim robię zakupy błyskawicznie. Wszystko na początku sprawia trochę trudności, ale skoro 7-letnie dzieci potrafią z nich korzystać ,to i dorośli mogą nauczyć się.
Tez tak myśle, z wielka łaska podchodzą, trzeba szukać po całym sklepie i w dodatku długo czekać aż ktoś zjawi się by sprzedać produkt czekając do kasy.
Kilka razy stałem przy kasie kilkanaście minut ,a za kasą pięć osób i jeden na drugiego się ogląda i komentuje kto obsłuży.
To prawdaa
Nr. 2 Intermarche
To prawda, juz nawet tam nie zachodze.
Bardzo ciekawy temat.... proponuję jeszcze ranking najgorszy klient
Zawsze w Media Expert byłam miło obsłużona.
A gdzie pracuje się nie z przymusu? Żeby nie przymus ekonomiczny to zakłady pracy były by puste.
Zgadzam się, nie warto nawet pytać żeby coś pomogli, po pierwsze nie mają wiedzy na temat asortymentu, a po drugie łaskę robią że coś pokażą bądź sprawdza. Masakra dla mnie najgorszy sklep w Grajewie. Wybieram już Ełk na takie zakupy, polecam tez tak zrobić.
Popieram tak numer 1 to media expert
Brico bardzo nie fachowa obsługa część pracowników jakby z innej bajki
Lild stać i gadać głupoty miedzy sobą pracownice umieją kasy normalne puste i stoi jedna i zapraszamy do kasy samoobsługowej ja pomogę podchodzisz do kasy a ta odchodzi i tekst zaraz podejdę i tyle ją widziano
Media Ekspert popieram
Ja trafiam na miła obsługę! Zawsze bez wyjątku.
No to chyba kiepsko trafiłeś, kupowałam tam wiele razy nigdy nie spotkałam się z nie miła obsługa.
Dział miesny Intermarche Grajewo-sprzedawczynie za lada tez z przymusu tam sa jak kare...
Wydaje mi się że Lidl
Wszystkie sklepy,gdzie są kasy samoobsługowe i nie obsługuje się tradycyjnych.
Ty się najpierw zatrudnij w sklepie a dopiero potem będziesz mógł oceniać .
uważam że lidl też powinien być na podium
Na forum najłatwiej jest oczerniać . Ale niech się wypowie ten kto pracuje przy obsłudze klienta. To ciężki orzech do zgryzienia.
A ja pozdrawiam Panie z ALDI, przemiła obsługa
Często jestem w media expert i nie zgadzam się z opinią .Bardziej obstawiam Hebe, Panie nie umieją doradzić i często są zajęte czymś innym trzeba czekać do kasy mimo że nie ma ludzi.
To prawda też obstawiam ten sklep.
To prawda w media expert pracuje nie miła obsługa (nie wszyscy), raz chciałam wziąć coś na raty na nie dużą kwotę (poniżej 1000zł) i zostałam wyśmiana przez jednego z pracowników... I tak zapłaciłam gotówką no ale cóż....
duże markety mają tak okrojoną obsługę teraz, że po prostu jej nie ma;
także nie masz do kogo mieć pretensji bo ich nie ma, nie ma kogo zapytać, do kogo zagadać, jak kupić - nie widzisz nikogo, zabierasz się i idziesz do innych...
Zdecydowanie Lidl
A kto wam ludzie dogodzi uprzejmość i człowieczeństwo pomoc bycie miłym odeszło w zapomnienie każdy widzi tylko swoje dobre zalety i swój czubek nosa.
1)Intermarche-przeważnie dział mięsny, obsluga z łaski oraz wielkiej niechęci do klienta. Ja rozumiem klienci są różni, chamscy, wredni, ale prace zawsze można zmienić. Mięso zapakują w torbę podadzą ze złością prawie rzucając na te lodówki, notorycznie stare śmierdzące najczęściej drób- nie da się jeść smród jeden wielki, a odmieniać nie latam bo mam spory kawałek, a i tak podejrzewam nie chciałyby tego wymienić zwalając winę na klienta. Ogólnie sklep brudny jest.
2)Hebe- obsluga słaba, nie doradzą nigdy, trzeba radzić sobie samemu
3)Lidl- odkąd przenieśli się wiele się zmieniło, a już te kasy samoobsługowe to porażka . Wołają do tych kas, chcesz płacić gotówką to i tak musisz dodatkowo podejść do zwykłej kasy zaczekać aż kasjerka skończy liczyć innego klienta i dopiero może przyjść gotówkę - bezsens kompletny
Dajcie spokój z tak głupim tematem . Praca w handlu jest ciężka klienci upierdliwi . Często jest dużo obowiązków a mało pracowników . A to że ktoś chwilę porozmawia też ma do tego prawo . Bądźcie bardziej wyrozumiali. Nie pracowałam w handlu i nie chciałabym . Ciężki kawałek chleba.ludizom się wiecznie spieszy a wyjdą przed sklep i dyskusje i mają czas
Nie byliście w szczuczynie w cerfurze tam to do Piero obsługa
Pozdrawiam panie z Aldi .W intermarche bardzo naburmoszone panie...
Polacy sa z narodem narzekajacym i krytykujacym innych a nie widzacym swoich wad.Ciekawa jestem czy wy krytykujacy jestescie mili i uprzejmi w swojej pracy .
Czyli wszystkie sklepy w Grajewie są do kitu .Ciekawe czy Warszawa by wam dochodziła
nie zgadzam się kompletnie z opinią o niemiłej obsługi MediaExpert . Zawsze mili i uśmiechnięci.
Pozdrawiam pracowników z Aldi miła obsługa, często tam robię zakupy.
Przestańcie robić zakupy w tych sklepach i po sprawie,może w końcu zrozumieją że źle robią.
Szpital > pobranie krwi , jedna starsza pani jest nad wyraz uprzejma , komuna została w kosciach bo opryskliwe traktowanie człowieka
Panie w Delikatesach Centrum są super. Miła i przyjazna atmosfera tam panuje. Lubię tam robić zakupy, zawsze podpowiedzą.
Moim zdaniem sklep z odzieżą Kado.
Oj....nie wszystkie są naburmuszone są sympatyczne .
Temat do zamknięcia, żenada.
Jeżeli komuś nie pasuje sklep i obsługa to proszę go omijać szerokim łukiem a nie obsmarowywać na portalu.
A może lepiej założyć ranking "najlepsza obsługa w sklepach"? Warto docenić i zauważyć pracowników, którzy się starają. A nie tylko wieczne narzekanie i obsmarowywanie.
LIDL na pierwszym miejscu w starej lokalizacji bylo o wiele lepiej w nowej pracownicy zmienili się bardzo a odgadywanie przez słuchawki pierwsza klasa byłam dwa razy i więcej się tam nie pojawiłam
Lidl na bank chodzą w tych słuchawkach obgadują ludzi myślą że nikt nie słyszy miny jak by chciała cię zabić jedna z drugą bo o coś zapytasz i jej temat przerywasz bo obgadują w tym czasie kogos
Media Expert to zdecydowanie najgorszy sklep w Grajewie z nikompetentna obsługa
ProTip - uśmiechnij się do sprzedawcy, kasjera. Bądź miły i uprzejmy - gwarantuję, że w 9/10 przypadków zostaniesz bardzo miło obsłużony. Ciebie to nic nie kosztuje, jego/jej też. Warto być miłym dla innych, ba fajnie być miłym dla innych - polecam :)
Na pierwszym miejscu :
Lidl odkąd każą chodzić do samoobsługowych ,zrezygnowałem z zakupów w tym sklepie.
Drugie miejsce :
Mięsny intermarche, kobiety na tym dziale są nie miłe i robią wszystko z wielką łaską
Trzecie miejsce :
Bricomarche , pracownicy bez wiedzy o asortymencie,jedyne co wiedzą to godzina onktórej kończą pracę...
Panie z lidla łaskę robią, że obsłużą kasę. Idę do sklepu po to,żeby ktoś mnie obsłużył. Kasa samoobsługowa jest dla klienta , który ma niewiele zakupów i chce się tak obsłużyć,żeby było szybciej. Jeśli sama mam się obsługiwać z dużą ilością zakupów to powinnam mieć zniżkę,albo trzeba zwolnić sprzedawczynie, bo nie są potrzebne. U nas wszystko jest na opak niż w innych krajach. Tam nikt nikogo nie zmusza do kas samoobsługowych.
Podziwiam panie w Intermarche na stanowisku z wędlinami . Dla pań wielki szacunek za cierpliwość do klientów. Nie chciałabym być na ich miejscu i obsługiwać tych marudnych ludzi proszących po 5 plastrów wędlin ludziom naprawdę odwala ./
Do klient. Tak tak na bank chodzą i ciebie obgadują gwiazdorze
do sprzedawcy pracowalem w sklepie i bylem milszy niz panowie z media expert zreszta wystarczy isc do biedry na konstytucji i porownac obsluge
Moderator jest zapewne sympatykiem Gamy, poniewaz nie opublikowal mojego komentarza na temat obslugi w sklepach sieci Gama! W Gamie zdarzaja sie kabarety rodem z filmow rezysera Bei !
Pani z Kika tez jest nie miła, rozkładając towar wręcz wyprosiła jak chciałem podejść po jakoś rzecz niestety nie wpuściła.
Ja chodzę do sklepu i kupuje po pięć plasterków wędliny bo tylko tyle potrzebuje i nie interesuje mnie to ze to komuś się nie podoba . Zawsze zostanę obsłużona . Pozdrawiam wszystkich ludzi pracujących w handlu , bardzo ciężka praca i nie chciałabym się z nimi zamienić . A to ze nie zawsze się uśmiechają to ich sprawa każdy może mieć ciężki dzień .
Cudze chwalicie, swego nie znacie Najmilsza obsługa w pss Wiktor, przyjazdna atmosfera, mile Panie, można zapytać, zażartować, żadnej animowosci na plaketkach imiona, należy sprawdzc
dział mięsny w intermarche, czasami się nie da słuchać tych ich rozmów, dziesiątki ludzi w kolejce a te sobie z dzióbków spijają i nie spieszą się, bo i po co....
Ci co tak narzekają to niech pojdą na tydzien za lade i poobslugują klientow i dopiero zobaczą jak to pieknie i dobrze pracowac jak ktos chce 10 udek lub 10 kg miesa i taszczą takie panie i podnoszą do gory a taki naburmuszony pan nie raczy ręki podniesc żeby to odebrać .Ciekawe jak dlugo by popracowal z takimi klientami.Dosc szybko by poszedl i mialby dosc takiej pracy i takich klientow.Panie pracują i mają wielką cierpliwosc do tych wszystkich ludzi naburmuszonych i nieprzyjemnych ,może trochę wyrozumialosci i życzliwosci a będzie sie nam lżej żyć,no i usmiechu trochę od klientow wtedy i ekspedientki będą sympatyczne
Panie w sklepie Carrefour Express w Szczuczynie, bardziej chamskiej obsługi nie widziałem, rzucanie "przekleństwami" do klientów na porządku dziennym, może w końcu właściciel by coś z tym zrobił????
Do Xxxxz a ty pewnie jedna z tych naburmuszonych paniusi co tam pracują bym połowę tam zwolnił
Bardzo niski poziom obsługi jest w Biedronce na ul. Konstytucji, postanowiłam więcej tam nie zachodzić.
Zgadzam się w 100%. Byłam w media expert kupić jedną rzecz. Nikogo nie było a pracownik tylko się popatrzył na mnie jak stoję w kolejce i odszedł. Żałosne?
Lidl porażka
Lidl, personel do wymiany.
Kasjerki za 1zł i od innych , ktorzy krytykuja obsuge w Lidl-u, mialem przyjemnosc rozmawiac z jedna bardzo mila pania z obslugi, ktora wyrazila sie negatywnie na temat systemu kas , ktory zostal wprowadzony, a na ktory, obsluga marketu nie ma najmniejszego wplywu !! Jesli macie jakies rzeczowe pytania, zapytacie sie obslugi- ja to uczynilem !
Często robię zakupy w archelanie. Panie przemiłe i uśmiechnięte. Zawsze doradzą i są życzliwe. Wesołych świąt Bożego Narodzenia wszystkim paniom z archelanu w Rajgrodzie.
Jeżeli obsługa jest słaba w media zawsze można zrobić zakupy przez Internet . Sądzę, że kurier będzie milszy od obsługi????.. powodzenia
Podziwiam panie pracujące na kasach samoobslugowych w Lidlu, szacunek.
Do Maciej a za co im ten szacunek za uciekanie od kas jak cię potrzebują w tym to mają talent
Klient- ciekawe jakbys ty sie zachowal pracujac w Lidlu? Ucieklbys ze sklepu podczas pierwszego dnia pracy ?
Drodzy Państwo odrobinę zrozumienia .Te Panie z kasy mają jeszcze ogrom obowiązków.One nie są tylko kasjerki .Muszą wystawiać towar byście mogli zrobić zakupy .Uzupełniają ceny za które wy się wiecznie denerwujecie .Myją kible których wy nie umiecie zostawić w czystości ....no i najlepiej gdyby wszysie kasy czekały na szanownego klienta .Pozdrawiam wszystkie kasjerki o panie za ladą
kris a ty co pracownik media expert a co do tych co odsylaja do innego sklepu to jezdze do innego tylko dlaczego mama zaiwaniac do ełku jak taki sklep na miejscu mam
Jeżeli w dużych sklepach nie jest miła obsługa to idźcie do małych osiedlowych sklepików , tam napewno będziecie miłe obsłużone . Duże markety nie będą miały klientów to się wyprowadza z miasta a niemile Panie będą odpoczywać w domku
No sami super extra klienci tu się odezwali. Ubaw po pachy.
Bez "dzień dobry" czy "do widzenia".
Bez szacunku do towaru, który ktoś kupił, rozłożył na półkach.
Bez szacunku do personelu- ja klient, mnie się wszystko należy!!! Baby na kasach mają przerwy? Zakazać!!!
Jeść i sikać w domu!!!
Cwaniacy w sprawach reklamacji
i gwarancji-to wasze ulubione zajęcie. "Kupiłam to, proszę pani, dziadostwo pół roku temu, żądam zwrotu pieniędzy!!! Ojej, jednak pięć lat temu??? Macie to w komputerze? Ojej, ale to i tak dziadostwo!"
Wchodzicie na pięć minut przed zamknięciem i łazicie jak święte krowy. Jak zmienicie w sobie te cechy, będziecie mieli prawo tworzyć forum p.t. zła obsługa klienta gdzie i kto.
Biedronka
Właśnie, a może najmilsza obsluga.
Kazdy tylko krytykuje, bywam w różnych sklepach i nie narzekam na obsługę. Jestem miła dla obsługi to odwzajemniają się. Rozumiem ich lekko nie mają, a jak przyjdzie roszczeniowy klient od razu od wejscia to sie nie dziwię, że są nieprzyjemni. To są ludzie tacy sami jak my.
Bądźmy dla siebie milsi to będzie lepiej wszystkim żyć.
co roku takie głupie tematy(jak obsługa w jakim sklepie), nie macie o czym pisać. Pozdrawiam wszystkich pracujących w handlu zwłaszcza biedre psk.
LIDL niestety bardzo teraz nie fajnie panie jakby z przymusu a na drugim miejscu INTERMARCHE oczywiscie jako najgorsze
Brawo Emerytka i Mieszkanka. Mi podoba się w każdym sklepie. Nie jestem młodym człowiekiem, mimo to b. popieram kasy samoobsługowe. Dzięki nim robię zakupy błyskawicznie. Wszystko na początku sprawia trochę trudności, ale skoro 7-letnie dzieci potrafią z nich korzystać ,to i dorośli mogą nauczyć się.
Może byście przyjzeli się sobie jacy jesteście wredni wobec obsługi
1. Najgorsza to mięsny w INTERMARCHE /