Deklaracje można składać:
1) w formie elektronicznej, czyli przez internet na stronie: zone.gunb.gov.pl (należy posiadać Profil Zaufany lub dowód osobisty z warstwą elektroniczną) lub
2) w formie papierowej - wypełniony dokument można złożyć we właściwym Urzędzie miasta/gminy (zgodnie z lokalizacją budynku).
Szczegóły dotyczące Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB), wzory deklaracji i instrukcje ich wypełniania dostępne są na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego (GUNB).
Deklaracje można pobrać ze strony Urzędu Miasta , jest w Druki Wniosków-Wydzial Gospodarki Komunalnej . Zapewne do tego wydziału trzeba go złożyć ,ale nie składałam jeszcze więc pewna nie jestem. Jest też opcja złożenia przez internet jeśli posiada Pani założony tzw profil zaufany lub eDowód.
Deklaracje można składać:
1) w formie elektronicznej, czyli przez internet na stronie: zone.gunb.gov.pl (należy posiadać Profil Zaufany lub dowód osobisty z warstwą elektroniczną) lub
2) w formie papierowej - wypełniony dokument można złożyć we właściwym Urzędzie miasta/gminy (zgodnie z lokalizacją budynku).
Szczegóły dotyczące Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB), wzory deklaracji i instrukcje ich wypełniania dostępne są na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego (GUNB).
Deklaracje można pobrać ze strony Urzędu Miasta , jest w Druki Wniosków-Wydzial Gospodarki Komunalnej . Zapewne do tego wydziału trzeba go złożyć ,ale nie składałam jeszcze więc pewna nie jestem. Jest też opcja złożenia przez internet jeśli posiada Pani założony tzw profil zaufany lub eDowód.
W Urzędzie Miasta lub Gminy są gotowe formularze do wypełnienia i tam też można złożyć.
a po co ta deklaracja ?
Dziękuję; udało się złożyć elektronicznie.