e-Grajewo.pl

Bardzo dobrze montuja gaz, w zupełności polecam, zawsze pomagają jak trzeba wyregulowac gaz albo zatankować. Jestem tam stałym klientem.

Zamontujesz gaz jest ok,poki jest gwarancja ok,ale potem roznie to bywa /

Polecam Juniora, zawsze u niego każdy z moich znajomych zakłada gaz.

Od 5 lat jeżdżę na BRC założony u juniora super. Polecam

BRC założony u juniora 9 lat wymieniane tylko filtry

"mieszkaniec" z czym miałeś problem i w jakim samochodzie?

też polecam juniora założyli mi gaz w aucie z turbiną.
Auto jeżdzi az milo żeby nie lampka sygnalizująca jazdę na BENZYNIE/GAZIE nie wiedział bym na jakim paliwie jeżdżę brak szarpania, brak spadku mocy a koszt przejechania 100km o 50% mniejszy!!!
Na instalacji jak na razie zrobiłem 35tys. km i nie ma problemu.

Jak mialbym jeszcze raz zakladac to niezrobilbym tego. Ewidentnie jest jakis blad w montarzu lub w samej instalacji, ktora miala byc z wyzszej polki, auto podczas jazdy przy wyzszych prędkościach lapie zadyszke po przelaczeniu na benzyne i ponownym przelaczenii na gaz problem chwilowo znika./

Grajewiaku, założenie gazu jest kosztem czegoś, trzeba pamiętać by od czasu do czasu zrobić jakąś trasę na benzynie A nie ciągle na samym gazie, poza tym na razie zawsze będzie delikatna różnica może być niezauważalna Ale będzie, mam gaz w swoim aucie i trochę czytam na forach różne opinie, ale akurat junior to dobry warsztat.

Dzieki Joanna za Twoje rady, auto samo sie na prawilo.....buhaha.Widac ze nie masz pojecia o czym mowisz . Miedzy jazda na gazie i na benzynie nie powinno byc zadnej roznicy jesli wszystko zostalo zamontowane poprawnie, to nie sa instalacje pierwszej generacji, ktore byly zawodne.Powiem jeszcze raz ,mam jedno auto na gaz z ktorym nie mam zadnych problemow w przeciwieństwie do tego drugiego/. Takze nigdy wiecej w zadnym aucie nie założę u niego gazu.

Grajewiaku, nie każdy silnik jest dobry do zagazowania. Uważasz, że się nie znam, bo jestem kobieta? Każdy kto cokolwiek wie na temat gazu to się wypowie, że jest minimalna różnica między benzyną A gazem, nie wierzysz porozmawiaj z ludźmi, którzy się znają i nie pleć bzdur... Gaz jest dobry dla oszczędzania pieniędzy na jeździe, aczkolwiek silnik na tym cierpi.

Joanno staram sie ze spokojem Ci odp ,zalozylas u juniora gaz na ktorym auto jak to sama powiedzialas chodzi gorzej niz na benzynie a Ty myślisz ze wszystko jest ok bo on Ci tak powiedzial. Apropo mojego auta to jest to prosta wolnossaca konstrukcja ktora jak najbardziej dobrze znosi zasilanie gazem. I teraz przyjmij do wiadomosci ze jedyna roznica w sprawnym silniku to zwiekszone spalanie gazu wzgledem benzyny. Gaz ma troche mniej oktanow wiec dlatego silnik spala go więcej aby osiagnac taka sama moc. Jesli chodzi o kulture pracy nie powinno byc zadnej roznicy a spadek mocy jest na tzw papierze a w rzeczywistosci nie odczowa sie roznicy !

Nie mam nic gorzej.. Już nie musi Pan odpisywać bo już mnie drażni Pan dość mocno, widzę że nie mamy o czym rozmawiać, moim zdaniem nie ma Pan racji, jedynie z tym ma Pan rację że więcej spala gazu niż benzyny, akurat moje auto nie traci na mocy czy Coś, może po prostu się przejdź Pan na hamownie na dłuższym użytkowaniu gazu A później A benzynie przez jakiś czas pojeździć i jechać sprawdzić, będzie różnica.

Ty Grajewiak się nie wymądrzaj. Ja mam kolejne auto, w którym gaz montował "Junior", przejechane od montażu instalacji LPG jest prawie już 60 tys. km. Co 10 tys. wymiana filtra na przewodzie, a w reduktorze co ok 30 tys. km lub nawet częściej. Takie brednie, że w "Juniorze" Ci coś spartaczyli możesz dla dzieci w przedszkolu opowiadać - za długo znam właściciela, żeby w takie bajki uwierzyć. Wielu ludzi myśli, że kupno auta i montaż w nim LPG to koniec wydatków. Niestety, jak dbasz tak masz. W silniku z LPG musi być wszystko jak najbardziej ok z osprzętem, a więc: przed montażem instalacji wymieniamy/kontrolujemy świece zapłonowe, przewody wysokiego napięcia lub cewki, kontrola sondy/sond lambda, przepływomierza, kopułka, palec zapłonowy w starszych autach - ustawienie zapłonu, kontrola przewodów podciśnienia jeśli sparciałe wymieniamy na nowe, sprawdzenie układu dolotowego, czy jest szczelny połączone z wymianą wkładu filtra powietrza, sprawdzenie/czyszczenie przepustnicy, i wiele innych czynności można wykonać jeśli mamy auto z LPG i z jakiegoś powodu silnik pracuje nie prawidłowo, czyli szarpie, dławi się, nie mam mocy, falują obroty, gaśnie, etc. Podstawa to diagnostyka komputerowa. Większość aut miałem z LPG i jak ktoś mówi, że już nigdy więcej gazu nie chce - śmiech mnie ogarnia. Po latach eksploatacji nauczyłem się sam dbać o auto zasilane gazem, podstawa to układ zapłonowy (świece i przewody). Nie zapominajcie przejechać się od czasu do czasu na benzynie, ja tankuje 98' oktanową i, np. raz w roku dolewam dodatek na przeczyszczenie wtrysków. Przed kupnem auta z zamiarem montażu do niego LPG radzę sprawdzić, czy montaż instalacji ma sens z technicznego punktu widzenia. Pozdrawiam zagazowanych, a kopcącym dieslom życzę szybkiego szrotowania.

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.